شرکت مهندسی آبی

ساخت وبلاگ

شرکت ال جی مدتیست که با تولید اسمارت فون های سری G Flex، در زمینه تولید گوشی های خمیده طراحی سایت فعالیت میکند. G Flex، موبایلی واقعا خمیده است که قابلیت انعطاف پذیری زیادی نیز دارد.

اما سامسونگ هنوز نتوانسته است در این زمینه پیشرفتی کند. اخیرا سازمان ثبت پتنت ها و علائم تجاری، پتنتی را منتشر نموده رژیم لاغری که مربوط به موبایلی خمیده از سوی سامسونگ می شود.

این پتنت در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۴ به ثبت رسیده است. اسمارت فون مذکور در کنار داشتن شاسی و نمایشگر خمیده، از قابلیت انعطاف پذیری نیز برخوردار است.

89

بخش زرد رنگ،‌ یعنی شاسی این گجت نیز به شکل کامل قابلیت انعطاف پذیری را در خود دارد؛ باتری مخصوصی نیز در این تلفن همراه به کار خواهد رفت که با خم شدن، آسیب نبیند.

تولید گوشی با این ویژگیها این مزیت را دارد که دیگر از به زمین افتادن آن واهمه ای نداشته باشیم.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 456 تاريخ : چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت: 13:25

88

محصول Rocketbook دفتری است بسیار جالب که می‌تواند تجربه متفاوتی از نگارش را در اختیار شما قرار دهد. در این دفتر متن‌ها طراحی سایت توسط یک خودکار نوشته می‌شوند و همان تجربه‌ای که در نوشتن عادی دارید را به شما القا می‌کند و سپس امکان ارسال متن به سرویس‌های ابری وجود دارد. به این صورت که خود محتوا از طریق اپلیکیشن مخصوص رژیم لاغری به گوشی انتقال و سپس در اینترنت و سرویس‌های ابری آپلود می‌شوند. برای این کار کافی است ابتدا متن را در دفتر بنویسید و سپس اپلیکیشن مخصوص دفتر را در گوشی نصب کرده و آن را در میان دو صفحه دفتر قرار دهید تا اطلاعات منتقل شوند و شرایط برای آپلود و ذخیره سازی آماده شود.علاوه بر این در بخش پایین دفتر چند آیکون قرار داده شده است که از طریق آن کاربر می‌تواند انتخاب کند که کدام شبکه ابری میزبان این اطلاعات نگارش شده باشد.

دفتر مذکور 100 صفحه دارد که همانند دفتر‌های عادی تمام آن‌ها قابل نوشتن هستند. اگر تمامی صفحات آن پر شود می توانید دفتر را در مایکروویو قرار دهید و یک دفتر جدید تحویل بگیرید چراکه جوهر خودکار این دفتر در برابر حرارت مقاوم نیست و نوشته های آن در مایکروویو از بین میروند.

خودکار مخصوص این دفتر FriXion نام دارد. اکنون می‌توانید دفتر، خودکار و اپلیکیشن مخصوص را با پرداخت 25 دلار تهیه کنید.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نوشتن, نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 258 تاريخ : چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت: 13:22

نرم افزار آیرو موزیک یکی از بهترین برنامه ها طراحی سایت برای پیدا کردن ترانه های خوانندگان محبوب شما در کمترین زمان میباشد.

بعضی از قابلیتهای این برنامه :
قابلیت دانلود موزیک های تکی و آلبومی87
قابلیت پخش آنلاین رژیم لاغری آهنگ ها در کیفیت های متفاوت
قابلیت دانلود با سرعت بالا بدون نیاز به نرم افزار های جانبی
قابلیت جستجوی پیشرفته در بین آهنگ ها
قابلیت نمایش در دسته های ایرانی و خارجی
قابلیت بروز رسانی خودکار
دارای نرم افزار مدیریت دانلود بسیار پیشرفته

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 238 تاريخ : چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت: 13:22

86

گوگل اعلام کرد که نسخه ۵.۱ اندروید یعنی اولین آپدیت اندروید لالی پاپ را برای دستگاه‌های پشتیبانی کننده طراحی سایت منتشر کرده و نکسوس ۶ موتورولا و نکسوس ۹ اچ‌تی‌سی اولین دریافت کنندگان آن خواهند بود.

به گفته گوگل این آپدیت باعث افزایش پایداری و عملکرد لالی‌پاپ خواهد شد رژیم لاغری و قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از چند سیم‌کارت، Device Protection، و صدای با کیفیت بالا (HD Voice) را به دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده اضافه می‌کند.لالی‌پاپ پس از «کیت‌کت» بزرگ‌ترین آپدیتی بود که برای اندروید منتشر شد، اما مانند دیگر سیستم عامل‌های موبایلی دارای خطاها و مشکلات بزرگی بود.
 
این آپدیت دارای یک حالت Silent کامل، بهبود مصرف باتری و حافظه رم و ترمیم جلوه‌های بصری متریال دیزاین لالی‌پاپ نیز خواهد بود.
یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که در ورژن جدید قرار گرفته Device Protection است که در جواب به Activation Lock اپل ارائه شده است. گوگل در توضیح این قابلیت نوشته است: “با قابلیت ذکر شده، دستگاه گم شده یا دزدیده شده قفل می‌ماند، تا زمانی که شخصا با حساب گوگل خود لاگین کنید. قفل بودن دستگاه شما حتی در صورت ریست فکتوری نیز همچنان حفظ خواهد شد.”
شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 380 تاريخ : چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت: 13:20

مایکروسافت تلاش میکند تا زیبایی ظاهری و رابط کاربری چشم نوازتری نسبت به نسخه قبلی به ویندوز 10 بیافزاید.

در عکس‌هایی که از این نسخه از ویندوز منتشر شده، شاهد منوی استارت با شفافیت کامل هستیم طراحی سایت که به شما اجازه می‌دهد تا ببینید که در پشت آن چه اتفاقاتی در حال وقوع است. انتظار می‌رود این قابلیت در نسخه آزمایشی بعدی ویندوز وجود داشته‌باشد ولی معلوم نیست که این طرح در نسخه نهایی وجود خواهد داشت یا خیر.

در کنار شفافیت در منوی استارت، مایکروسافت رژیم لاغری در حال طراحی انیمیشن‌هایی زیبا برای ورود به بخش منو است.

این انیمیشن‌ها احتمالا در نسخه نهایی مایکروسافت وجود دارند ولی هنوز برای ارایه آماده نشده‌اند.

نسخه نهایی ویندوز 10 در نیمه دوم سال 2015 رونمایی خواهد شد.

85

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 365 تاريخ : چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت: 13:18

رد شدن از گیت های امنیتی در فرودگاه ها، معمولا یک پروسه ی زمان بر است. در حال حاضر راهی پیدا شده تا به این پروسه سرعت بیشتری بخشیده شود.

در فرودگاه بین المللی یکی از شهرهای امریکا، مسافران حدودا ۱۳.۲ دقیقه برای گذر از گیت های امنیتی وقت طراحی سایت می گذاشتند اما با روش جدید، این زمان به ۸.۹ دقیقه کاهش یافته است.

در این فرودگاه دستگاهی مورد استفاده قرار می گیرد که بر اساس گجت های متصل به Wi-Fi، تعداد نفرات در هر صف را بر روی یک نمایشگر به تصویر کشیده و مسافران رژیم لاغری پیش از انتخاب برای ورود به صف، قادر هستند انتخاب بهتری داشته و به سادگی وارد صف خلوت تر بشوند. همین موضوع و ترفند ساده،‌ باعث شده تا این پروسه ی عذاب آور،‌ کاهش پیدا کند.

84

سیستم ردیاب اتصالات، توسط شرکت Blip Systems ساخته شده و بر اساس گجت های دارای بلوتوث یا Wi-Fi، تعداد مسافران در هر صف را تشخیص می دهد. این شرکت می گوید سیستم آنها قادر است MAC address هر گجت را شناسایی نموده و سپس تشخیص دهد در هر محدوده، چه تعداد انسان ایستاده اند.

جمع آوری اطلاعات اینچنینی البته می تواند نگرانی هایی در مورد حریم خصوصی افراد را به وجود آورد اما در هر صورت این اطلاعات گردآوری شده به حدی جزیی هستند که به لحاظ تئوریک، نمی توانند بر علیه کسی مورد استفاده قرار گیرند. این داده ها به صورت ناشناس جمع آوری می گردد و در هر صورت، افراد آمده اند تا از گیت های امنیتی فرودگاه عبور کنند، در نتیجه نباید نگرانی در خصوص زیر پا گذاشته شدن حریم خصوصی وجود داشته باشد.

این شرکت معتقد است در آینده، حسگرهایش قادر به تشخیص تعداد افراد حاضر در رستوران و فروشگاه های هر فرودگاه نیز خواهند بود.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 222 تاريخ : سه شنبه 26 اسفند 1393 ساعت: 19:45

مایکروسافت هشدار داده که کاربران سیستم عامل ویندوز هم در خطر حملات ناشی از آسیب‌پذیری فریک هستند؛ مشکلی طراحی سایت که جهان فناوری را به دردسر انداخته است.

83

آسیب پذیری فریک باعث می شود داده های کاربران در زمان اتصال به سایت های مختلف رژیم لاغری به سرقت رود و حریم شخصی کاربران در معرض خطر قرار بگیرد.

مشکل یاد شده در نسخه های مختلفی از ویندوز و از جمله ویندوز سرور ۲۰۰۳، ویندوز ویستا، ویندوز سرور ۲۰۰۸، ویندوز ۷، ویندوزهای ۸ و ۸٫۱، ویندوز سرور ۲۰۱۲ و ویندوز آر تی وجود دارد.در حالی که مایکروسافت در تلاش برای عرضه وصله یا وصله هایی برای برطرف کردن این مشکل است به صراحت اعلام کرده که قادر نیست این کار را برای ویندوز سرور ۲۰۰۳ انجام دهد و بنابراین این سیستم عامل در برابر مشکل فریک کماکان آسیب پذیر باقی خواهد ماند.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 272 تاريخ : سه شنبه 26 اسفند 1393 ساعت: 19:44

اپل به وسیله کیت تحقیقاتی جدید خود برای سیستم‌عامل آی.اُ.اس در حال پیوستن به مبارزه علیه بیماری‌های سخت درمان است.

این کیت یک نرم‌افزار است که به محققان پزشکی این امکان را می‌دهد طراحی سایت اپلیکیشن‌هایی را بسازند که به آنها کمک می‌کند به شکل بهتری روی بیماری‌هایی نظیر پارکینسون، دیابت، آسم، سرطان سینه و بیماری‌های قلبی مطالعه کنند.

کیت تحقیقاتی به کاربران این امکان را می‌دهد که برای مطالعات تحقیقاتی مشخص ثبت‌نام کنند و آزمایشات پایه‌ای انجام دهند. کاربر همیشه رژیم لاغری به اطلاعات جمع آوری شده دسترسی دارد و می تواند اطلاعات خود را تبادل کند.
82

اپل این کار را برای تحقیقات بیشتر در زمینه‌ پزشکی انجام می‌دهد و ظاهرا قصد سودآوری از این کیت را ندارد. چراکه آن را به صورت منبع باز (اوپن سورس) ارائه کرده یعنی هر کسی می‌تواند به پلت‌فرم دسترسی داشته و برای آن نرم‌افزار بسازد.

این کیت اگر بتواند وعده های خود را عملی کند زندگی مردم جهان را ارتقا خواهد بخشید.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 292 تاريخ : سه شنبه 26 اسفند 1393 ساعت: 19:44

این برنامه که «iSafe» نام دارد در یکی از ایالات هند ارائه شده و به زودی در دیگر شهرهای طراحی سایت آن هم استفاده خواهد شد. این برنامه استفاده گسترده‌ به ویژه برای زنان شاغلی خواهد داشت که آخر شب ناچار به تردد در سطح شهر هستند.

عملکرد برنامه «iSafe» به گونه ای است که زنان را قادر می‌سازد با فشار دادن دکمه ترس یا فشار طولانیِ کلید مربوط به کاهش صدای گوشی هوشمند رژیم لاغری دارای سیستم اندروید هشدار فوری به پلیس ارسال کنند. پس از آن نیروهای پلیس می‌توانند به اطلاعات موقعیت فرد نیازمند کمک دست پیدا کنند.

علت ارائه این برنامه این بوده است که در سال‌های اخیر زنان هندی با رفتارهای خشونت‌آمیز متعددی روبرو بوده‌اند. طبق اعلام پلیس تعداد موارد تجاوز ثبت شده در این منطقه از 55 مورد در سال 2008 میلادی به 176 مورد در سال 2014 افزایش یافته‌ است.

81

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 291 تاريخ : سه شنبه 26 اسفند 1393 ساعت: 19:43

نخست وزیر چین از طرح جدید پیاده‌سازی «اینترنت پلاس» در این کشور به منظور تمرکز روی فناوری داخلی طراحی سایت و ایجاد فرصت‌های مناسب برای شرکت‌های فناوری چینی خبر داد.80

طرح اقدامی «اینترنت پلاس» برای یکپارچه کردن اینترنت همراه، کلان‌داده رایانش ابری و اینترنت اشیا با تولیدکنندگان مدرن رژیم لاغری پیاده خواهد شد. چین قصد دارد با این روش به توسعه تجارت الکترونیکی سالم، شبکه‌های صنعتی و بانکداری اینترنتی کشور کمک کند.

این کار باعث می شود تا شرکت‌های مبتنی بر اینترنت برای حضور در بازار بین‌المللی تشویق شوند.

چین اخیرا با سیاستگذاری‌های جدیدش قصد مدرنیزه کردن صنایع کشورش با بهره‌گیری از فناوری دارد. طرح ملی اینترنت پلاس، تمامی مخابرات، رادیو، تلویزیون و خدمات اینترنتی همگی روی یک اتصال پهن‌باند انجام می شود. علاوه بر این، توسعه شبکه‌های فیبر نوری، سرعت چشمگیر پهن‌باند، توسعه خدمات اینترنتی تسریع خواهد شد و فرم جدید پرداخت اینترنتی توسعه خواهد یافت.
چین پرجمعیت‌ترین کشور آنلاین جهان لقب گرفته است، چراکه تعداد کاربران اینترنت پهن‌باند در این کشور به 780 میلیون نفر می رسد به همین دلیل آنها می خواهند از این پتانسیل برای توسعه صنعت اینترنت داخلی و محصولات فناورانه‌ای همرده با محصولات بقیه جهان استفاده کنند.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 336 تاريخ : سه شنبه 26 اسفند 1393 ساعت: 19:42

هنگامی که مرورگر شما با مشکل روبروست یا اینکه سیستم شما سازمانی است و مرورگرها طراحی سایت محدود شده‌اند نیاز دارید تا از جایی دیگر صفحات مورد نظر خود را باز کنید.

79

ابتدا ماشین حساب ویندوز را باز کنید، سپس از منوی Help گزینه Help topic s را انتخاب کنید و در صفحه‌ی باز شده رژیم لاغری روی نوار آبی رنگ کلیک کنید و گزینه ی Jump to url را انتخاب کنید.

کافی است تا آدرس سایت مورد نظر را در کادر دوم پنجره باز شده وارد کنید.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 289 تاريخ : سه شنبه 26 اسفند 1393 ساعت: 15:04

یکی از مهمترین مشکلات سلامتی در حال حاضر اضافه وزن است. به همین خاطر کمپانی های زیادی طراحی سایت در صدد تولید محصولات لاغری برآمده اند تا نیاز این طیف از مردم که اکثرا خانم ها هستند را برطرف کنند.

در این میان، گوگل، یکی از کمپانی هایی است که به تولید و عرضه اپلیکیشنی با نام Google Fit پرداخته که می تواند تمرین و ورزش های لاغری رژیم لاغری متنوعی را در قالب یک اپلیکیشن پیش روی کاربران قرار دهد.

78

این اپلیکیشن ورزش های متفاوتی مانند دوچرخه سواری، پیاده روی و … دارد تا بتواند نگاه کاربران بیشتری را به خود جلب کند.

اپلیکیشن Google Fit از قابلیت هایی مانند شمارش تعداد گام ها، مدت زمان ورزش و … برخوردار بوده و می تواند موارد گفته شده را بررسی و حتی به ذخیره اطلاعات و همینطور مقایسه در دفعات ورزش بپردازد.

این اپلیکیشن می تواند بر روی پلتفورم هایی مانند اندروید، ویندوز و iOS نصب شود.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 264 تاريخ : سه شنبه 26 اسفند 1393 ساعت: 15:02

سازمان جاسوسی سیا به منظور هماهنگ شدن با تحولات عصر فناوری طراحی سایت و بهره‌مندی از تازه‌ترین دستاوردهای دنیای دیجیتال در ساختارهای قدیمی خود تجدیدنظر می‌کند.77

سیا بطور علنی و رسمی اعلام کرده که قصد دارد یک بخش مدیریتی جدید در سطح عالی به وجود آورده و آن را نوآوری دیجیتال نامگذاری کند.

این مدیریت جدید وظیفه یکسان سازی و تلفیق برخی واحدهای موجود را بر عهده می‌گیرد که از جمله آنها می‌توان به مرکز اطلاعات رژیم لاغری عملیات اشاره کرد که به ارزیابی تهدیدهای موجود برای سیستم‌های رایانه‌های آمریکا می‌پردازد و در زمینه اجرای توطئه‌های سایبری بر ضد دشمنان آمریکا نیز فعال است.

مرکز Open Source که به نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌های خارجی می‌پردازد هم ممکن است با برخی واحدهای دیگر تلفیق شود.

اما وظیفه اصلی این مدیریت جدید تسریع و به روزکردن اجرای فعالیت‌های سازمان جاسوسی سیا در ارتباط با عصر دیجیتال و بهره‌گیری از خلاقیت‌های مرتبط با فناوری اطلاعات برای انجام ماموریت‌هاست.

در واقع آنان با این تحولات به دنبال یافتن راه های تازه ای برای سرقت اسرار و اطلاعات شخصی کاربران از گوشی ها و لپ تاپ ها و همچنین از بین بردن ردپای خود در این امور هستند.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 199 تاريخ : سه شنبه 26 اسفند 1393 ساعت: 15:01

سیاره GJ 581d اولین بار در سال ۲۰۰۹ کشف شد و دانشمندان به این نتیجه رسیدند طراحی سایت که این سیاره در فاصله ای مناسب از ستاره میزبان خود Gliese 581 قرار گرفته است و شرایط مناسب برای حیات را دارد. اما سال گذشته محققان دانشگاه پنسیلوانیا اعلام کردند که این سیاره تنها یک فریب نوری از انفجارات مغناطیسی ستاره‌ای در فاصله ۲۲ سال نوری است و وجود خارجی رژیم لاغری ندارد. اکنون یک پژوهشگر دیگر مدعی است که تحقیقات انجام شده در سال ۲۰۱۴ بر اساس یک تحلیل ناقص از داده‌ها انجام شده و GJ 581d واقعا وجود دارد.


761

کشف سیاره GJ 581d بسیار اهمیت دارد، زیرا اولین سیاره شبه‌زمینی در منطقه گلدیلاک اطراف ستاره میزبان است و معیاری برای روش دپلر بشمار می‌رود.باورها بر این است که GJ 581d نخستین سیاره فراخورشیدی در منطقه گلدیلاک – محدوده مناسب برای پشتیبانی از حیات است.
محققان به بررسی تغییرات ثابت نور پرداختند که توسط گرانش یک سیاره در حال گردش در مدار ستاره میزبان و کشیده شدن به سمت آن ایجاد می‌شود؛ قدرت این کشش نشان داد که سیاره GJ 581d حدود سه برابر اندازه زمین است.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 212 تاريخ : سه شنبه 26 اسفند 1393 ساعت: 15:00

75

این مک بوک ۱۳.۳ میلیمتر ضخامت داشته و فقط ۹۰۷ گرم وزن دارد. نمایشگر مک بوک جدید رتینا بوده و از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۳۰۴ پیکسل بهره می برد.

محصول جدید ۲۴ درصد از مک بوک ایر ۱۱ اینج باریک تر بوده و از کیبوردی با طراحی جدید طراحی سایت نیز برخوردار است. کیبورد لپ تاپ مذکور از خاصیت butterfly mechanism استفاده می کند که کیفیت تایپ کردن را به شکل مطلوبی بالا می برد. این کیبورد همچنین دارای نور پس زمینه برای کلید ها بوده و برای هر کلید، به شکل اختصاصی یک LED در نظر گرفته شده است؛ و همین موضوع باعث رژیم لاغری باریک تر شدن مک بوک جدید شده است.

اپل می گوید که مصرف انرژی در پنل جدید، تا ۳۰ درصد کاهش یافته است.

اتصال USB Type-C در کنار مک بوک قرار دارد و اپل تنها به استفاده از همین پورت بسنده کرده است.

این مک بوک اولین محصول بدون فن اپل است؛ این شرکت برای باریک کردن این مک بوک در حدی که می بینیم، مجبور به استفاده از پردازنده های نسبتا ضعیف Core M Broadwell شده است.

محصول جدید در رنگ های نقره ای، خاکستری و طلایی عرضه خواهد شد و میتوان از آن به عنوان کم مصرف ترین و کاراترین نوت بوک جهان یاد کرد.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 250 تاريخ : سه شنبه 26 اسفند 1393 ساعت: 14:59

اخیرا محققان اعلام داشته‌اند که تلفن های هوشمند در کنار کارآمد بودنشان، عامل تنبلی جسمی طراحی سایت و البته ذهنی هستند. درواقع آنها امکان فکر کردن را از کاربر می گیرند چراکه کاربر میتواند موضوعاتی را که به دنبال آنهاست، براحتی با کمک اسمارت فون ها بیابد.

741

کسانی که توانایی‌های شناختی بهتری دارند و علاقه زیادی به تفکر تحلیلی داشته، کمتر تمایل رژیم لاغری به استفاده از موتور جستجوی درون اسمارت فون‌هایشان برای حل مسئله دارند.

تحقیقات نشان می‌دهند که رابطه‌ای بین استفاده سنگین از اسمارت‌فون و هوش پایین است، اما آیا اینکه اسمارت فون‌ها باعث کاهش هوش می‌شوند، پرسشی است که پاسخ به آن به تحقیقات بیشتری نیاز دارد و هنوز به ثبت نرسیده است.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 230 تاريخ : دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت: 16:35

مایکروسافت قصد دارد با ایجاد فضای لازم برای نصب ویندوز 10 روی رایانه‌های شخصی، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند، محبوبیت خود را نزد کاربران بازگرداند.

73

پایان سال جاری میلادی مایکروسافت کنسول بازی Xbox One را به‌روز می‌کند تا سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ روی آن نصب شود. به این ترتیب وظیفه جدیدی طراحی سایت برای این سیستم عامل تعریف می شود و آن افزایش کاربران Xbox است.

کنار هم قرار دادن Xbox و ویندوز برای نخستین بار و آسان‌سازی فرآیند توسعه بازی‌ها رژیم لاغری توسط شرکت‌های مختلف انعطاف بیشتری را برای این کنسول بازی به همراه می‌آورد و میزان رضایتمندی کاربران را افزایش می‌دهد.
مایکروسافت در جریان توسعه ویندوز ۱۰ اعلام کرده است که مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزار به راحتی می‌توانند محصولات خود را تولید کنند و امکان استفاده از این ابزارها روی دستگاه‌های مختلف فراهم شود.

به صورت مشابه، تولیدکنندگان بازی‌های ویدیویی نیز با اقدامات جدید مایکروسافت قادر خواهند بود محصولات جدید خود را بدون محدودیت‌های قبلی توسعه دهند.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 194 تاريخ : دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت: 16:34

وقتی که روی لینکی کلیک می کنیم باید تا باز شدن آن در صفحه ی جدید طراحی سایت صبر کنیم. اما برنامه Link Bubble به گونه ای دیگر عمل میکند.
کاربران به خوبی می‌دانند زمانی که در حال تماشای یک فیلم یا مطالعه یک صفحه در فضای اینترنت هستند، اگر بر روی لینک دیگری که برای آنها فرستاده می‌شود، کلیک کنند، آن لینک در صفحه جدیدی رژیم لاغری باز شده و مطالعه صفحه یا تماشای فیلم را مختل می‌کند.72
اما با Link Bubble به سادگی می‌توان این مشکل را حل کرد.
زمانی که این برنامه روی اسمارت فون نصب باشد و روی لینک کلیک می‌کنید تا باز شود دیگر شما را در یک صفحه جدید پرت نمی‌کند بلکه یک دایره کوچکی به شکل حباب روی صفحه ظاهر می‌شود و تا بارگذاری کامل صفحه به صورت پس زمینه دیده می‌شود و کاربر در صورت تمایل می‌تواند با لمس حباب به صفحه جدید وارد شود.
این برنامه قابلیت نصب بر پلتفورم‌های اندروید، ویندوز و iOS را نیز دارد.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 198 تاريخ : دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت: 16:34

با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی، سیم‌کارت‌های تلفن‌همراه طراحی سایت باید بسیار سریع‌تر از دور خارج می‌شدند.71

نخستین سیم‌کارت‌ها در سال 1990 پدیدار شدند و پس از حدود 25 سال همچنان باید برای استفاده سیم‌کارت، آن را درون تلفن‌همراه قرار داد.

تکنولوژی مورد نیاز جهت کنار گذاشتن سیم‌کارت رژیم لاغری هم اکنون نیز موجود است، چراکه تنها می‌توان با قرار دادن مستقیم مدار سیم‌کارت در تلفن‌همراه نیاز فیزیکی به آن را رفع کرد و کاربر را قادر ساخت تا مثل اتصال اینترنت بی سیم تنها با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به همراه چند فاکتور امنیتی دیگر به راحتی از شبکه تلفن‌همراه استفاده کند.

محققان معتقدند که صنعت شبکه های موبایلی پیشرفت بسیار ضعیفی دارد و خیلی زودتر از اینها می شد با استفاده از امکانات موجود، فکری برای تغییر کاربری سیم کارتها کرد.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 283 تاريخ : دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت: 16:33

به انتخاب موسسه AV-Comparatives آنتی‌ویروس آویرا توانست نشان طلای تشخیص فایل‌های آلوده را از آن خود نماید طراحی سایت و با تکرار موفقیت های گذشته همچنان بی رقیب باقی بماند.70

تحلیل تست‌های موسسه AV-Comparatives نشان می‌دهد که Avira Inteet Security ۲۰۱۳ که در این تست شرکت کرده است با میانگین ۶/۹۹ درصد بهترین آمار تشخیص را در بین رقبای خود کسب نموده است.

همچنین در گزارش سالیانه AV-Comparatives آویرا با موفقیت در دیگر تست‌ها و قرار گرفتن رژیم لاغری در رده‌های ابتدایی جدول مقایسه‌ای آنتی‌ویروس‌ها، در بین آنتی‌ویروس‌های برتر سال ۲۰۱۲ قرار گرفت.

بر اساس این گزارش آویرا در سال گذشته با کسب ۴ عنوان Advance+ و ۵ عنوان advance، از مجموع ۹ تست این موسسه توانست همچون سال‌های گذشته از سوی این موسسه به عنوان یکی از محصولات Tope Rated سال ۲۰۱۲ شناخته شود.

آزمون‌های موسسه AV-Comparatives هر ساله بر روی بیش از ۲۳ آنتی‌ویروس برتر از نقاط مختلف دنیا انجام می‌شود و محصولات از جنبه‌های مختلف مورد تست قرار گرفته و بررسی می‌شوند.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 222 تاريخ : دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت: 16:32